26 Haziran 2013 Çarşamba

    Herkesin bildiği üzere SNSD 2013 yılında I Got A Boy diye şarkı çıkardı. Ve bu şarkı herkes tarafından çok sevildi. Sizde bu şarkının Türkçe'sini merak ediyor musunuz ? Ben sizler için çevirisini buldum. 




SNSD - I GOT A BOY
Ayo! GG!
Başlasak mı ?
Uh-muh!
Şuna bak.baksana.Saçını kestirince ona ne olmuş öyle hah ?
Uh-muh!
Bak ona yine.bak! Tepeden tırnağa kadar , tarzıni değiştirmiş.
Neden böyle yapmış ki ? Çok merak ettim , neden böyle yapmış ki ? Söyle bana...
Hey , kendimi tanıtmama izin verin! Sorunlar gelmeye başlıyor. Takip et beni.
Sen cidden başka bir şeysin.
O kim ? Gülünç.. Biliyor musun , sen çok burnu havadasın.. O benim 'normal' olduğumu düşünüyor..
Sanırım cidden ondan hoşlandı! Olamaz! Olamaz!
Çok güzel ve seksi oldu , bu adam yüzünden değil mi ? Az kalsın ona makyajını nasıl yaptığını soruyordum.
Açıkçası, bunu ilk defa görmüştüm.. Yaralı bir canavarınkiler gibi derin gözlerini..
Onunla konuşurken bile sersemledim.Sen cidden başka bir şeysin! (x2)
Cidden başka bir şeysin! Cidden başka bir şeysin!
Ayo! Durun! Bunu başka bir yolla yapmama izin verin!
Bir erkeğim var , yakışıklısından! Bir erkeğim var kibarından! Yakışıklı bir  erkeğim var, kalbimi alan ! Bir erkeğim var , yakışıklısından! Bir erkeğim var ,kibarından! Harika bir erkeğim var , ona cidden aşık olmuş olmalıyım...
Ah, prensim! Ne zaman gelip beni kurtaracaksın ?
Bembeyaz bir rüyadaymışım gibi beni kollarınla kaldırıp uçuracak mısın ?
Şaşırmış gibiyim , zihinsel çöküşteyim.Makyajsız yüzümü görmek istiyor. Ondan cidden hoşlanıyorum , ona göstermem sorun olmaz değil mi ?
Oh! Asla ! Değil mi ? Değil mi ? Saklanması gereken şeyleri saklı tutalım, değil mi ?Değil mi ?! Onun tüm kalbini alana kadar  bunu sakın unutma !
Bütün gece uyanık kalsam bile , yeterli olmaz , her şey her şey.
En büyük ilgimiz her şey her şey.
Dinle beni , onu tamamen tanıyorsun değil mi ? O biraz genç fakat olgun.
O zaman bir oppa kadar güvenilebilir ama çekici görünmeye çalışırken çok tatlı oluyor.
Sen delisin , deli. Sen delisin , deli.
Cidden çok sinirliyim. Erkeğim beni bir kadın olarak görmüyor. Çaresiz hissettiğimde ne yapmalıyım ? Onu kıskandırmalı mıyım ? Çok üzgünüm !Ne yapmalıyım? Olamaz ! Olamaz !
Durma ! 1:40 geri gidelim.
Bir erkeğim var , yakışıklısından ! Bir erkeğim  var , kibarından ! Yakışıklı bir erkeğim var ,kalbimi alan ! Bir erkeğim var ,yakışıklısından! Bir erkeğim var , kibarından! Harika bir erkeğim var , ona cidden aşık olmuş olmalıyım....
Her zaman benim yanımda olup beni dinleyen sensin , sen , sen...
Şuan ne kadar mutlu olabilirsem o kadar mutluyum , çünkü her şey yolunda..  
Bir erkeğim var ,yakışıklısından ! Bir erkeğim var , kibarından! Yakışıklı bir erkeğim var , kalbimi alan ! Bir erkeğim var , yakışıklısından! Bir erkeğim var , kibarından! Harika bir erkeğim var , ona cidden aşık olmuş olmalıyım.... Bir erkeğim var , yakışıklısından! Bir erkeğim var kibarından! Yakışıklı bir erkeğim var , kalbimi alan ! Bir erkeğim var , yakışıklısından! Bir erkeğim var , kbarından! Harika bir erkeğim var , ona cidden aşık olmuş olmalıyım.. Bir erkeğim var ,yakışıklısından..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder